۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲

با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور/

گرامیداشت دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی در بوشهر برگزار می شود

گرامیداشت دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی در بوشهر برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح سه‌شنبه درنشست اعضای ستاد گرامیداشت دومین سالگرد ارتحال مرحوم خلیل عمرانی اظهار داشت: مرحوم خلیل عمرانی از شعرای آئینی و بزرگ استان بوشهر و کشور بود که آثار گران‌بهایی از این شاعر بزرگ برای ما بر جای مانده است.

وی عمرانی را به عنوان یکی از نام‌اوران فرهنگی و ادبی در محافل بزرگ و مهم ادبی و شعری کشور خواند و اضافه کرد: ایشان شخصیت برجسته ای در عرصه شعر و همچنین مسئولیت‌های اجرایی بر عهده داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: هر چند شعرا به علت روحیه لطیف خود تمایل چندانی به فعالیت‌های اجرایی ندارند ولی مرحوم عمرانی موفق شد که کارهای بزرگی را نیز در عرصه اجرایی انجام دهد.

وی از برگزاری دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی در بوشهر خبر داد و بیان داشت: این مراسم روز 19 آذر ماه با حضور چهره‌های مطرح در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر برگزار خواهد شد.

شفیعی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و تلاش برای اجرای باشکوه مراسم دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی خاطرنشان ساخت: دکتر قناد رئیس سازمان بسیج هنرمندان از مهمانان این آئین است و شاعران ملی و استانی نیز در این مراسم شعرخوانی خواهند کرد.

وی همچنین به برگزاری آئین رونمایی از دو جلد کتاب در خصوص زندگی و شعر خلیل عمرانی اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های مراسم دومین سالگرد درگذشت خلیل عمرانی، می‌توان به تولید نرم افزار زندگی نامه و اشعار اشاره کرد.

کد خبر 2423729

برچسب‌ها